به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی ره شهرستان آباده، نشست کمیته زایمان طبیعی صبح امروز با حضور محمد کشاورز، محمدرضانیکو سرپرست مدیرت و زهرا کلنگ داری متخصص زنان وزایمان و کارشناسان دفتر پرستاری و مسئولان بخش مامایی و جراحی زنان، در دفتر کار رئیس بیمارستان امام خمینی ره برگزار شد.
رئیس بیمارستان آباده در این جلسه بیان کرد: طبق بررسی آمار زایمانهای انجامشده در این مرکز درمانی، در فروردینماه ۱۱۹ نوزاد و در اردیبهشتماه ۸۷ نوزاد متولد و به ثبت رسیده است.
وی با با اشاره به ارائه خدمات زایمان در آب در بیمارستان امام خمینی ره افزود: با توجه به شرایط مادران باردار، امکان انجام زایمان در آب در بیمارستان شهرستان آباده فراهم است، و این خدمت در چارچوب ضوابط و استانداردهای درمانی ارائه میشود.
کشاورز در پایان جلسه ضمن قدردانی از تلاشهای کادر بخش مامایی، جراحی زنان و متخصصان زنان و زایمان، از خدمات و زحمات آنان در ارائه خدمات درمانی به مادران باردار قدردانی کرد.
انتهای خبر/









دیدگاهتان را بنویسید